En ny dag med nya möjligheter

God morgon!

Idag är det tisdag och en helt ny dag med helt nya möjligheter!
Går dagens början var nog det värsta jag varit med om typ.
Sen blev dagen bara bättre och bättre och jag avslutade
min dag med ett underbart telefonsamtal som gjorde att jag
somnade så gott så gott och vaknade pigg och glad :) hihi.

Jag har tvättstugan idag, haha. Alltid på tisdagar känns det som.
Är klar där nere klockan 12:00, får se vad som händer då.
Jenny kanske vill hitta på något idag? Fast iofs så pratade jag och
Plutten om att ses idag och göra något, men ja. Vi vet ju alla
hur det brukar sluta ;) haha. Nog bara att glömma..

Känner inte riktigt för att bara sitta här hela dagen, eller kanske.
Just nu känns det helt okej och när jag tittar ut så vill jag inte alls
ut i all slask, is och snö i minus grader, då vill jag sitta inne och
mysa i värmen, men har en känsla av att jag lär bli jävligt uttråkad
ju mer klockan blir, hehe. Jag är skum!

Sitter och väntar på att Jenny ska få rast så jag kan ringa henne
och berätta senaste nytt, höhö. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0