Give me a break...

Alltså herregud, vilken hysteri det är angående inlägget "I'm glad you're back".
Har fått en del kommentarer till det inlägget så ska bara ge er ett svar.
Det spelar ingen roll vem du är som frågar eller hur många gånger du
tänker fråga för jag kommer ändå inte att svara på det.
Det är en person som betyder massor för mig, som har varit borta
ett tag men nu är tillbaka här. Jag lämnar inte ut någon i bloggen utan
dennes godkännande, så därför kan ni lika gärna låta bli att fråga.

Och till Anonym som skrev en kommentar såhär:
"bra att han inte är så speciell för dig var bara det jag ville veta"

Mitt svar är: Självklart är han speciell för mig, annars hade
jag ju inte ens skrivit inlägget till/om honom. Bara för jag inte
nämner hans namn betyder det inte att han inte är speciell
och bla bla bla.. inte många som får egna inlägg i min blogg ;)

Så, please, give me a break. Sluta vara så nyfikna och jävliga nu. haha.
Ni kommer inte få några andra svar en detta ändå :)

Kommentarer
Postat av: 43rf4

haha ni har knullat !

2011-01-07 @ 23:05:17
Postat av: Till "43rf4"

Ja, självklart har vi knullat.. Vad annars liksom? :/

2011-01-08 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0