Helt jävla slut..

Tjenixen!

Läger med er då? Jo tack, med mig är det fint bara det att jag är helt slut nu. Uscha. Som jag sagt förut så beror det på citodonen som jag käkar, värktablett alltså. Blir jättetrött och dåsig av dom :/ Men jag måste käka dom annars kan jag inte gå och jobba pga smärtan..
Jobbade 9-15 idag också, segt pass men det gick. Efter jobbet stack jag raka vägen ner till stan och uträttade en massa ärenden, på både apoteket, köpte en limpa cigg, handlade lite annat och sen till city och handlade mat, så nu är jag helt slut. Har hunnit vara hemma en timma typ :/ Så fort jag har bloggat så ska jag vika alla rena kläder och få in dom i garderoben, sånt är kul :) haha..

Och just det. Imorgon bär det av till Göteborg, hem till min kära syster. Vi ska bli bjudna på middag där. Vi ska ha "julfirande" haha. Vi har ju inte haft det ännu pga all sjukdom som varit i familjen, men nu så :) Ska bli så himla trevligt att träffa dom, saknar dom...

Aja, ska väl gå och göra mina måsten nu, sen ska jag spela lite sims på ps2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0