I don't want to live without you

Jag vet inte vad jag/du/vi håller på med just nu.
Jag har svårt att förstå vad som händer mellan oss.
Ena dagen är allt jättebra, det är vi och vi är lyckliga.
Nästa dag är det typ tvärtom känns det som, då är du
osäker och ja, du vet nog inte riktigt vad du vill.
Det känns som jag leker med elden just nu.
Att jag har dragit in mig själv i något som kan vara
alldeles för farligt för mig, för mitt hjärta.
Jag är så rädd att bli sårad igen, men samtidigt vill
jag självklart ge allt en ärlig chans. Man kan aldrig
vinna om man aldrig satsar, det vet du väl?
Det känns som vi leker någon konstig slags lek,
en lek som vi båda är med på men bara du kan vinna den.

Frölle, jag älskar dig! Tro inget annat.
Sluta tvivla på mig, sluta tro att jag inte är seriös
och allt vad du nu kan tänkas tro.
Du borde känna mig bättre vid detta laget. Du kan lita på mig!
Jag vill inte leva utan dig, jag tror inte ens jag kan det.

Jag låter dig vara nu tills du vet hur du vill ha det.
Vill inte ligga på och pressa dig och tjata om allt hela tiden.
Så ja, du vet vart jag finns när du har bestämt dig..

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0