I'm glad you're back

Jag måste bara får säga att jag är glad att du är tillbaka.
Jag vet att det inte verkar så, men det är jag!
Det är skönt, det är en trygghet på något konstigt sätt.
Bara tanken på att vi just nu befinner oss i samma stad,
inte alls långt ifrån varandra får mig att le och må bra.
Det ger mig ro i själen att veta att jag har dig så nära mig
även att vi inte ses. Att få sms från dig varje dag, att kunna
sitta och prata med dig på msn/i telefonen i lugn och ro,
det gör så mycket för mig. Att se hur du kämpar, hur du
försöker komma till rätta igen, det gör hela livet enklare för mig.
Jag känner mig som en liten morsa, som oroar mig för dig hela
tiden, som vill hjälpa dig, stötta dig och finnas där för dig.
Komma med råd och tips, bolla ideer, men det är bara för
att du betyder så himla mycket för mig. Jag bryr mig om dig
och är rädd om dig. Om du mår bra och har det bra så mår
jag också bra, då mår jag som bäst!

Plutten, jag kommer alltid finnas här för dig, alltid!
Glöm inte bort att du är värdefull



Kommentarer
Postat av: läsare

vem menar du ?

2011-01-06 @ 18:22:12
Postat av: Till: "läsare"

Vem undrar? :/

2011-01-06 @ 22:06:26
Postat av: Anonym

ja du det kan man ju fråga sig

2011-01-06 @ 22:47:34
Postat av: Läsare

ingen speciel :) en läsare bara ... kram *

men vem e de ? *nyfiken :D

2011-01-07 @ 14:09:39
Postat av: Till: "läsare"

Nehe, du är ingen speciell, vad spännande. För den jag skriver om är heller ingen speciell ;)

2011-01-07 @ 18:16:38
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att han inte är så speciell för dig var bara det jag ville veta

2011-01-07 @ 20:00:49
Postat av: Till "Anonym"

Jo, han är väldigt speciell, annars hade jag aldrig skrivit inlägget ens. Men svarade bara så till den irriterande personen som är så nyfiken men inte kan säga vem den är =)

2011-01-07 @ 22:09:47
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0