Jobb idag.

Hej på er!

Idag valde jag att sova ut ordentligt, sov till 12.
Det var riktigt jävla skönt ska jag tala om för er.
Har sovit alldeles för lite och för dåligt hela veckan.
Men nu är jag utsövd ordentligt iaf :)

Jag pratade nyss med Jenny i telefonen, men de bröts :(
Ska ringa upp henne snart igen, sen hjälpa mamma med en
sak och där efter fixa mig och dra till jobbet. Ska faktiskt
bli ganska skönt att jobba, men hade varit ännu skönare
att stanna hemma i värmen och slappa i sängen ;) höhö.

Lär inte blogga mer idag och slutar sent ikväll och börjar
väldigt, väldigt tidigt imorgon så lär inte blogga varken ikväll
eller imorgon innan jag kommit hem, så ni vet :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0