Liiiiiiiten magsäck.

Vet inte om jag sagt det förut men jag har ju inte kunnat äta något alls nästan sedan i tisdags då jag drog ut min förbaskade visdomstand. Drack en kopp soppa samma kväll för då hade jag inte så värst on. Helvetet började ju dagen efter. Sen har jag i princip inte ätit något alls sedan den dagen och snacka om att min magsäck är liiiiten nu alltså, haha. Käkade typ 6 skedar gröt för en stund sedan och jag blev proppmätt, haha. Lite skrämmande faktiskt. Tänk hur fort det går egentligen :/. Min matlust är ju så gott som borta, är inte ens hungrig längre. Magen kan svida till och kurra lite emellanåt, men det går över lika fort igen..

Men jag måste ju ta tag i ätandet igen.
Man kan inte låta bli att äta för länge för det blir bara helt
fel sen, och ja. Men först måste jag vara helt okej i munnen
innan jag ens vågar mig på att försöka äta något.
Men tack och lov är jag fortfarande nästan helt smärtfri i munnen idag.
Det värker ju lite såklart, men det är ju ingenting om man jämför..

Ska dricka en kopp te nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0