Måndag.. eller är det tisdag?

Haha, hej!

Förlåt, men jag är fan helt veckovild alltså :/
Är det måndag eller är det tisdag? Ärligt talat..
Haha, enligt datorn är det tisdag så får väl tro på det då.
Usch, hemskt att inte veta vilken dag det är ens, men ja det är
nog för att jag jobbat lite annorlunda de senaste och dessutom
varit iväg ute på olika saker varje dag sedan förra veckan,
har liksom noll koll på dag, vecka, tid osv.. lite läskigt..

Hur som helst, jobbade 06:30 - 09:30 idag.
Efter jobbet åkte jag till Knalleland och mötta mamma.
Vi gick runt och kikade lite och handlade mat på vägen hem.
Nu sitter jag bara här, har tråkigt som vanligt.
Fick knappt någon sömn inatt som vanligt så funderar på att gå
och sova någon timma, men ja. Vi får la se. Vill hitta på något!

Usch, hatar att bara sitta här helt ensam, så jävla tråkigt.
Men det är nyttigt, man behöver vara ensam och ha tråkigt ibland.
Men vi får se vad denna dagen har ett erbjuda för något, kanske finns
någon fin själ där ute som pallar att umgås med mig, hahahaha..

Aja, ska typ försöka få i mig lunch nu och ringa Jenny, höhö.
Vi hörs senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0