Såååå kallt :/

Blä, kvällen blev inte alls som jag tänkt mig, inte för 5 öre :/
Jag som hoppades att denna kvällen skulle slå kvällen
igår med hästlängder, haha. Skrattretande ju!

Jag och Jenny skulle ju ses idag och hitta på något, vi skulle typ
leka hela natten hade vi tänkt eftersom att båda två börjar
jobba sent imorgon så vart ju det perfekt. Men ja, det sket sig.
Det kom lite grejer emellan och ja, det blev inte riktigt som vi
tänk oss med allting, men sånt händer ju, inga konstigheter, haha.
Hur som helst så bestämde vi oss för att göra något kul ändå så
vi fixade oss och drog ner till stan, träffade lite folk och sådär.
Tyvärr var det så jävla äckligt kallt så vi drog hem tidigare med.
Usch, gick ju knappt vara ute i den kylan :/ Det är min kväll typ.
Eller ja, inte riktigt. Men i korta drag. Skulle ta flera sidor att berätta
allt i exakta detaljer, hehe :)

Jag mår inte helt okej just nu. Många personer runt omkring mig
som får mig att må dåligt, gör mig ledsen och sårad. Det är ingenting
jag tänker skriva mer ingående här utan jag ska nu gå och tvätta
bort allt smink, byta om och lägga mig i sängen tillsammans med
min "dagbok" och skriva allt i den istället, så jag får ur mig allt.


Typ såhär ser jag ut idag. Dålig bild men det får duga!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0