Söndag

Hello!

Jag är så trött och seg, så jag ser knappt vad jag skriver.
Har sovit dåligt inatt och varit vaken sedan 6 imorse typ pga
tandvärk och allt de där jag har i munnen just nu, så jobbigt.
Ögonen svider som eld och vill bara stänga sig hela tiden.
Ska nog försöka sova någon timma efter jag har bloggat.

Igår så träffade jag Jenny faktiskt. Kände att jag behövde ge mig
ut och träffa henne, se något annat. Har suttit instängd här sedan
i tisdags så det var nog en bra idé :). Vi träffade människor,
gick faktiskt till Harrys senare också, nyktra då såklart, riktgt kul.
När Harrys stängde vid 2 så drog vi hem, jag kom i säng ganska sent
då jag tvättade bort sminket och allt sånt först..

Nu ligger jag i sängen och glor på tv. Finns inget kul,
men att bara ligga där är härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0