Tänk till..

Du är den mest konstiga människan jag någonsin har mött. Sättet du beter dig på och handlar efter är helt oförståeligt. Jag vet inte vad du tänker med, om du ens tänker? Du har nog inte så mycket att tänka med, verkar det som i alla fall. Att du tar kontakt med mig efter så lång tid, säger de sakerna du säger, föreslår att vi ska ses och allt, sen när det väl kommer till kritan så svarar du inte mer? Då ignorerar du mig helt? Jag förstår fan inte! Alltså, varför ens ta upp kontakten med mig? Varför fråga om vi ska ses osv, om du ändå inte vill. Helt onödigt. Hade väl bara varit att strunta i att föreslå det? Haha. Du är verkligen helt pantad. Som du säkert redan vet eftersom du själv skrev det i ett sms till mig för ett tag sedan så skiter jag i dig, jag orkar inte bry mig längre. Hur du mår, vad du gör, vart du är och allt sånt. Det är helt oväsentligt, jag skiter fullständigt i det nu för tiden. Att försöka bry sig om dig är helt meningslöst och slöseri med tid.. Blev ett långt inlägg, för det enda jag ville säga är att tänk till innan du gör saker och säger saker. Sluta ta kontakt med folk som du sen bara tänker såra ändå.. Något att tänka med måste du väl ha, även om det inte är särskilt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0