Tillbaka till vardagen

Jaha, då var det måndag igen då.
Och nu är det en hel jävla vecka kvar tills
det blir helg igen, fy fan vad segt :/ haha.
Men men, bara att stå ut, får hoppas veckan går fort.

Jag har verkligen haft en kanonhelg alltså :)
Haft riktigt roligt och träffat så mycket nytt och trevligt folk.
Kvällen ute i Marbäck slog nog allt tror jag, fy fan vad kul det var.
Men iofs var ju lördagskvällen/natten och söndagmorgon också
jävligt grym ;) haha. Aja, skit samma nu. Lätt grymmaste helgen
på läääänge iaf. Men nu har jag haft mitt roliga och måste fan ta och
skärpa till mig lite, man kan inte leva såhär varje helg. Det tar fan
kol på mig, haha. Nu får de va lugnt ett tag tror jag :)

Jag ska strax gå och duscha, sen träffa Jenny kanske. Får se :)
Börjar ju tyvärr jobba 15:30 :( Och jobbar tills imorgon.
Har natten i natt, blää.. Men sen är jag ledig igen, länge också. haha.

Aja, ville bara uppdatera mig lite :) Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0