Varm inombords

Hej på er.

Ska försöka skriva ett bättre inlägg denna gången.
Är nog ingen mer än Jenny som förstår sig på det förra
inlägget som jag skrev, men det är så det ska vara! :)

Jag åkte som sagt till en kompis igår. Vi gjorde inte mycket.
Satt där, kollade på tv, tog en öl och tjötade typ.
Jenny kom förbi också, det var kvällens höjdounkt i alla fall :)
Sen var det läggdags, men samtidigt var det inte alls det, hm :/
Fick inte sova iaf, men somnade ändå tillslut. Vaknade efter lunch
idag och insåg att ja, hela dagen var typ borta, blev sur.. haha.
Ja, sen så lämnar det resten år er fantasi ;) haha. Vill inte berätta mer.

Väl hemma i Borås igen så uppenbarade sig en person för mig.
En persom som jag tidigare tvivlat på att han verkligen är här.
Men idag fick jag det bevisat för mig. Jag "stötte ihop" med honom,
pratade lite snabbt och sen skildes vi åt igen. Jag blev helt varm inombords.
Det var en underbar känsla och jag har saknat honom så. Mmmh :)

Ja, det var det jag ville skriva. Skulle egentligen ha träffat personen
nu under kvällen med, skulle bara hem och duscha och lite så,
men tyvärr hände en tråkig sak så blev ingen träff :( Blä.
Sitter hemma och är lite depp över allt som hänt denna dagen så
funderar starkt på att lägga mig, har ju som sagt inte sovit inatt knappt
så skulle vara gott att få lägga sig också. Ska upp och tvätta kläder
imorgon, usch och fy så tråkigt. Men det måste göras med..

Kommentarer
Postat av: Alma

aaw vem ? :D

2011-01-10 @ 23:30:37
URL: http://www.aaaalma.blogplatsen.se
Postat av: Till "Alma"

Alltså, du utger dig för att vara olika personer varje gång du kommenterar, så omoget. Säger man inte vem man är så får man inga svar!

2011-01-11 @ 09:20:52
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0