Vilken kväll det var igår.

God eftermiddag? :) haha.

Ja, god morgon är väl kanske lite väl sent att säga.
Visserligen vaknade jag kl 13, men har städat och hållt på
här hemma så har inte hunnit blogga faktiskt, så kan de gå.

Igår så hade jag och Jenny lite olika planer som sagt, vet att jag
"lovade" er att blogga om de, men glömde helt bort det då mina
tankar var på helt andra saker, to bad :/ Men men, får gottgöra
er idag helt enkelt :)

Först hade vi tänkt åka till Göteborg för att träffa en killkompis till
mig vad namn Martin, men sen blev det inte så. Då tänkte vi åka dit
och träffa två andra kompisar, men blev inte så heller, haha.
Jenny kom iaf och hämtade mig här hemma när vi var färdigfixade.
Vi drog ner mot stan och fixade lite skit, sen satte jag igång att dricka öl.
Mums! :) Sen ringde Rickard mig, han ville att jag och Jenny skulle komma
hem till hans polare Peter där dom satt och bärsade, klart vi åkte dit.
Han bodde i ett skitstort hur lite utanför Ulricehamn, najs som fan.
Skitcool snubbe den där Peter, haha. Väldigt social iaf :)
Efter några öl så bestämde vi oss för att dra in till Borås igen och dra en
krogrunda, haha. Stack till Harrys först, så jävla dött. Men vi gick in, beställde
lite öl, men stack lika fort igen, haha. Drog till X O Y, alltså snacka om DRAG!
Haha, var tjockt med folk, asgrym musik och ja, helt jävla underbart.
Så där partade vi loss natten lång ;) haha. Skit kul faktiskt :)

Så ja, där har ni min ursäkt till varför jag sov ganska länge idag, var helt död.
Och kom hem sent inatt, eller tidigt imorse kanske man säger, haha.
Nu ska jag ringa Jenny och planera kvällen, bloggar när planerna är gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0