Dåligt bloggande

Nemen hejsan!

Guuuud så dålig jag är på att blogga, haha.
Men iofs så sa jag ju att jag endast tänker blogga när jag har
något att blogga om och inte för att jag måste! Så det så! :)

Jag har haft en kanonhelg! Eller ja, enda sedan i onsdags då jag gick av
mitt sista jobbpass för veckan så har jag haft det kanon. Njutit som fan
av ledigheten och bara gjort massa roliga saker, så sjukt skoj :)

Orkar inte sitta och berätta allt i detalj, men har spenderat dagarna
med personer som jag tycker om och bara gjort det jag har känt för.
Inga måsten så att säga! Så nu är jag fit for fight igen och är redo för
en helt ny vecka med massa jobb och massa träning!!!

Jag ska strax sätta igång och fixa mat som jag ska ha med mig till
jobbet imorgon, sen ska jag träna och duscha.. Där efter blir det nog
bara mys i sängen till någon bra film! :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 15:19:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0