En härlig dag!

God eftermiddag på er!

Hur har eran dag varit?
Själv har jag haft en superhärlig dag idag!
Jag gick upp vid 9 imorse och åt min frukost, sedan
gjorde jag mig i ordning för dagen. Klockan 11 typ kom
mammas väninna och hämtade oss och vi åkte iväg och gjorde
lite ärenden först innan vi gav oss hem till henne.
Där promenerade jag hennes underbara hund (cirka 1 mil)
och sedan tränade lydnad med henne i trädgården, så underbart!
Vilket härligt väder vi fick med, varmt och skönt och sol!
Strax efter kl 15 bar det av hem igen, så fort jag kom hem bytte
jag om och sedan stack och tränade och nu kom jag precis hem igen.

Nu är det dags för en iskall dusch och sedan lite middag.
Funderar på att fixa en god sallad bara, klarar inte av att äta
när det är såhär varmt och särskilt inte varm mat :/

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0