En runda på stan kanske?

God morgon!!

För mig var det iofs morgon för ett bra tag sedan.
Gick upp strax innan 9 imorse, åt min frukost och
tränade i en timma :) Nu sitter jag här och har beslutsångest!
Kan inte bestämma mig om jag ska dra ner till stan och kika
på lite kläder och annat smått och gott eller om jag ska stanna
hemma och bara mysa framför någon bra film eller spela lite.
Vädret är ju fett trist idag alltså, kommer börja spöregna när som
helst skulle jag tippa på...

Hmm, vi får se hur jag gör. Ska fixa lite här och så får
jag väl bestämma mig under tiden! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 08:29:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0