Lånade denna listan

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Vit
färg 3: Blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Massor av nya vänner :)
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nix.
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den firade jag med kompisarna och även familjen
Vilken tid vaknade du idag: Runt 11 tror jag
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag låg och kollade film med kompisarna
Någonting som du längtar till: Ja, men säger inte det här, haha.
Senaste gången du träffade din pappa: Oj, flera flera år sedan :(
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hm, kommer faktiskt inte på något just nu..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ööh, inte vad jag kan minnas
Vad gör dig irriterad just nu: Att regnet bara öser ner ute, det suger
Långt eller kort: Vadå?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är ödmjuk, ärlig och lojal :)

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig varit med om en operation
Piercing: Min första piercing var i läppen sen har jag i öronen, naveln och tungan med
Tatuering: Min första tatuering var på vänset underarm, ett hjärta typ
Bästa vän: Mikaela var min första bästa vän :)
Sport: Basket
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Oj, vet inte vad den heter, hahaha
Förälskelse: Det var i Jovan..
Alkohol du drack:
Vodka blandat med fanta ... uuuh :/

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre!!!
Romantisk eller spontan: Lite av båda skulle sitta fint
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0