Måndag igen då..

Hej hej hallå!

Jag kom ganska nyss hem från jobbet.
Är helt slut i kroppen alltså, efter att ha legat i hårdträning
hela förra veckan, sen stått och gått på Liseberg i 12 timmar
hela lördagen och nu promenerat i snitt ca 3 timmar idag.
Det tar på krafterna, men gud så gott man mår när man lägger
sig om kvällarna. Det är en underbar känsla :)

Imorgon är det bara Information för oss sommarvikarier mellan 8-12,
sen är jag ledig resten av dagen, ganska soft. Förstår dock inte varför
jag måste gå på den där informationen då jag jobbar mitt 4:de år
där ute på Barnhemsgatan, haha. Men men, får ju betalt för det så :)
Sen jobbar jag onsdag med och därefter är jag ledig enda fram till
nästa måndag, så jävla skönt alltså :)

Nu ska jag få i mig lite kvällsmat och sen bara slappa.
Försöka sova tidigt så jag är pigg imorgon och kan hålla
mig vaken under de 4 timmarna på informationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0