Planer för helgen

Det blev så att jag drog ner till stan och kikade lite.
Tog även en promenad bort till Knalleland för att se om
jag kunde hitta något roligt. Och ja, jag hittade lite smått
och gott kan man säga. Upptäckte även att mitt konto var
fullt av pengar, det var skattepengarna som hade kommit! :)
Gjorde mig riktigt glad för nu kan jag göra massa kul i helgen!

Jag funderar på Ullared eller Liseberg i helgen faktiskt.
Känner att jag vill göra något riktigt roligt nu sista helgen
innan mitt sommarvikariat sätter igång.
Ullared vill man ju till om vädret är piss för då går man ju
inomhus hela dagen ändå. Men är vädret fint så väljer jag ju
hellre Liseberg såklart! Varför inte ta både och? haha.

Whatever, vi får väl se vilket av dom två det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0