söndag..

Hello everybody!

Hur mår ni? - Själv mår jag rätt så bra! :)
Kom hem för en stund sedan så ska strax packa upp
all packning jag haft med mig i helgen och sedan ta mig en
välbehövlig dusch innan det är dags för lite tv och sedan sova.
Ska upp vid 6 imorgon eftersom jag jobbar. Jobbar bara imorgon,
tisdag och onsdag och sedan är jag antagligen ledig tills på måndag igen!
Soft schema va? ;) haha.

Gårdagen spenderades på Liseberg! Hela 12 timmar var vi där.
Hade så sjukt kul så kan inte ens beskriva det med ord!
Längtar tills nästa gång jag ska dit igen, som förhoppningsvis
blir ganska snart. Kanske i mitten av nästa månad! :)
Dock vågade jag inte åka den nya attraktionen "Atmosfear" den såg
så sjukt läskig ut, men har lovat att åka den nästa gång, haha.
Åååh, hade verkligen väääärldens bästa dag/kväll/natt igår!
Önskar jag kunde spola tillbaka tiden faktiskt :(

Men men, nog om det. Måste duscha nu så det blir gjort.
Och sen mysa framför tv'n innan det är sovdags!
Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0