Guten morning!

Uuuuuh aaaah vilken jäkla träningsvärk jag har :(
Tränade nog alldeles för hårt igår misstänker jag!


Klockan 07:50 klev jag upp, trött som ett as vart jag.
Min tvättid började 8 så hade inte så mycket annat val
än att stiga upp från den varma och sköna sängen.
Nu sitter jag bara här och väntar på att de 2 första
maskinerna ska bli klara så jag kan slänga i nästa.

Det är onsdag idag (för er som inte visste det) haha.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag än. Kanske ganska
rimligt att man inte har några planer såhär tidigt, man ja.
Får se om jag kanske drar till Sara på lite kaffe sen...
Eller om jag bara ska vara hemma och slappa idag också.

Yeah yeah, time will tell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0