Happy Birthday to me!

GRATTIS TILL MIG!
Idag blir jag hela 20 år!
- Ne, nu ljög jag. Blir faktiskt 22år gammal!
Usch, riktig åldersnojja faktiskt.
Ångest och frustration känner jag över att fylla år.

Aja, finns inget jag kan göra åt det ändå, mer än att
typ låtsas och ljuga för mig själv att jag i fortsättningen
blir 20 år varje födelsedag, haha. Tror ni det hjälper?

Jag har haft en kanonhelg, med fest och födelsedagsfirande
hela helgen. I fredags firade mina två fina vänner Sara och Sanela mig.
Vi drack lite hemma hos Sanela och spelade massa spel och bara
njöt av livet typ. Helt underbart! :)
Sen blev jag uppvaktad av Omid hela fredagsnatten + lördag förmiddag.
Senare på lördagen bar det av hem till min älskade syster där jag
blev firad lite till, med öl och andra godsaker och sen en väldigt lyckad
utekväll på Harrys och Torget :) Amazing ♥

Nu sitter jag här och förbereder lite för kalaset som hålls här ikväll.
Hela familjen ska samlad runt 17-18, så blir det mat, tårta och paket :)

Ja, då har jag varit duktig och uppdaterat mig lite!
Ha en fin kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0