Sugen på hund

Åååh, sitter på Blocket och kikar på hundar.
Är så sjukt sugen på att skaffa hund.
Jag har alltid älskat hundar och alltid velat ha en men
det har aldrig funkat riktigt och lär väl inte göra nu heller.
Men visst kan man få önska och drömma, hehe.
Så länge jag bor hemma och vi har vår katt Tafsen
så lär det inte bli någon hund i alla fall då hon hatar
allt annat än sig själv, haha. Okej mamma och jag är
ganska accepterade av henne, men ingen/inget annat.

Jag är ändå ganska hundvan och kan mycket om hundar då
jag praktiserad på hunddagis i två olika omgångar och det blir
6 månader sammanlagt, där lärde jag mig massor. Dessutom
tränade jag med mammas kompis hundar i nästan 1 år och så
har jag läst massa hundböcker + följer Cesar Millans program!

Mina favorit raser är ju schäfer och Belgisk vallhund/tervueren.
Och en vacker dag så ska jag skaffa mig en hund, det är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0