1 år, 2 månader och 10 dagar

Rubriken säger väl allt? Det är så pass länge sedan jag bloggade..
 
Jag vet inte riktigt varför jag får för mig att blogga nu heller.
Det är nog inte så att jag kommer börja blogga slaviskt ändå.
Kände väl kanske bara för att skriva lite, det var ju ett tag sedan.
 
Jag lever i alla fall. Jag jobbar och sliter som vanligt.
Jag har flyttat hem ifrån och börjat ett helt nytt liv sedan jag bloggade sist.
Jag har "gjort mig av" med många av mina gamla "vänner" och i och med det
så har jag lyckats få många nya, fina vänner :)
 
Jag är lite sugen på att börja blogga lite igen faktiskt. Jag älskar ju att skriva.
Skrivandet är det jag brinner för, det är bara det att tiden ska räcka till också.
Jag bloggar gärna, frågan är bara om vad i så fall?
Jag vill inte ha en blogg där man skriver samma sak om och om igen,
samma visa dag ut och dag in.. Njae, det blir för tjatigt och enformigt.
 
Jag ska ta och suga på den karamellen och se om jag kommer fram till vad det är
jag skulle vilja skriva om, dela med mig av och se om det fungerar.
Och det lär ni väl märka i så fall, för då uppdaterar jag igen inom kort!
 
Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0