Fotografier utvalda för scanning!

Den 5/9 ska vi åka till min storasyster i Göteborg för att gå på kalas!
Min systerson Elias fyller år, i och för sig fyller han den 15/9, men valde att ha kalas tidigare.
Dom har en scanner hemma så idag har jag och mamma ägnat dagen åt att väja fotografier att ta med och scanna.
Jag vill ju ha foton på pappa och mig på datorn och så.
Även foton från tiden då jag var liten, på mig och mamma, även på syrran och mig.
Mamma var så snäll och hjälpte mig med det hela, det var ganska känslosamt att titta på alla foton.
Tog även tid att skriva ner alla foton vi plockade ur, vilka almbum de tillhör och så vidare.
Äntligen är det klart och jag är nöjd! :)

              

            

     
                 

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0