Thinking of you..

Hej igen!
Kollade lite tv nyss.
Både "du är vad du äter" och "Csi Miami".
Inga bra program enligt mig direkt, men finns ju fasen inget annat att göra denna kväll.

Usch, är så trött på mitt liv vissa dagar.
Helt ärligt, så vill jag bara lägga mig ner och dö ibland.
Som typ idag, idag är det verkligen en sån dag.
Inget kul händer.
Jag känner mig utanför och utfryst.
Försöker hålla kontakten med vissa så gott det går, men dom verkar bara tycka jag är jobbig.
Vill verkligen flytta här ifrån.
Eller vill?? Jag SKA flytta här ifrån.
Fortast möjligt faktiskt, mamma frågade mig senast igår om jag skulle kunna tänka mig att flytta med henne.
Det gör jag gärna!!
Så vi ska börja leta lägenheter närmare Göteborg nu istället.
Hoppas på att komma ifrån denna hålan och dessa människor (inte mina vänner) så fort som möjligt.
Vet inte varför jag skriver detta, kanske för att det är precis vad jag känner och jag vill att folk ska veta det.
Jag känner mig inte välkommen bland folk längre.
Känns som många bara vill undvika mig och helst vara utan mig..
Det är en så hemsk känsla, men det är så det känns verkligen.

Flyttar vi till Göteborg, så ska DU veta att DU är den första jag söker upp.
Du kommer vara den första jag tyr mig till.
Du vet att jag saknar dig, tänker på dig och vill vara med dig.
Nu kanske vi får chansen igen?



/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Farbror.

Jag är din vän. Även om vi inte pratar så som man "ska". Det vet du. Jag är ju din "pappa" nu. Jag finns alltid, även om jag inte visar det. Förlåt om jag inte funnit så som man "ska". :( Kram du

2009-08-27 @ 22:16:52
Postat av: @farbror

Jag vet att du är min vän och det är jag tacksam över ska du veta! Finns inga många farbröder som dig! Du har varit min "far" ett tag nu faktiskt, hehe. Känns skönt att bara höra "Jag finns här för dig", det känns underbart ska du veta. Nu fick du mig att le och kunna lägga mig med ett godare humör! Tack :) Kraaam

2009-08-27 @ 22:39:49
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jonas

sv: klart att jag inte är rökare. Men jag har testat. Och jo, jag tror att det bara äratt sluta den enda dagen! Det sitter i viljan!

2009-08-27 @ 22:41:03
URL: http://joonaas.blogg.se/
Postat av: Farbror.

Haha. Åååh. Ja, om du vill prata så är det bara lyfta på lilla luren och prata ut. Vill du nån håller om och kramar så säg bara till. Alltid gött när man känner någon finns för en, oavsett vad som hänt.

2009-08-27 @ 22:43:10
Postat av: YAIYA

det hade dock varit riktigt coolt om det gick. ps. om du ska kommentera i min blogg skriv inte att ditt namn är @YAIYA, eftersom att folk kan tro att det är jag som skriver. var tvungen att radera din förra kommentar :/

2009-08-27 @ 22:46:23
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: @farbror

Jag håller med dig. Bara att veta att nån finns där är en väldigt stor lättnad. :)

2009-08-28 @ 11:37:01
Postat av: @YAIYA

Ja, de hade varit smidigt =) Ah, okej. Sorry, tänkte inte på de :/

2009-08-28 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0