Yeey, I am back!

Fasen vad tiden gått fort.
Det är redan söndag!!
Känns som det var nyss jag satt och skrev mitt blogginlägg om att jag skulle iväg och jobba och inte kunna blogga i helgen.
Men se där, redan söndag och nu är jag "back on track" om man säger så, haha.

Har som sagt jobbat i helgen, inte det roligaste kanske, men pengar måste man ha för att överleva!
Det har gått bra på jobbet annars, inget särskilt som hänt faktiskt..
Är verkligen helt slut nu, måste lägga mig strax, innan jag svimmar eller nått.
Jag har nu nyduschad och luktar gott, hehe.
Sitter här och har kurat ihop mig i mitt älskade duntäcke och mina jättesöta tofflor.
Mmh, det är så härligt, nu känner man att det är söndag och det är skönt - Jag älskar söndagar!!
Ska nog koka mig en kopp te och lägga mig i sängen och glo film!

Ska försöka inte skriva ett helt A4 papper idag igen, haha.
Ni får några bilder här nedan i alla fall!


Haha, hm, ett par trosor jag hittade nyss, helt nya.
Måste glömt av dom när jag köpte dom.
Texten va lite rolig ändå ^^


Raarw ;)


Som avslutning, mina myselipys tofflor, Looove <3
Godnatt på er :*

/Jasmina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0