Halva tisdagen avklarad!!

Helloj :)

Nu är de "jobbigate" över för idag!
Var som sagt på kursen imorse, va la sådär.
Träffade lilla Linus där, det var mycket trvligt.
Efter kursen gick jag till City och mötte Jenny.
Hon shoppade massa julklappar och så käkade vi Max!
Sen blev det en sväng till ams och även systembolaget!

Haha, vi satt på bussen hem till mig och så kom
en man springandes och skulle med bussen,
då frågar Jenny mig:
"VAD ÄR DET?!"
HAHAHAHAHAHAHA.. min tanke va, hm en människa?
Hon: men jag trodde han va alkis!
Haha, det var så att mannen hade nå fel på benet,
så han typ vinglade fram :/

Jao!
Nu ska Jenny med blogga lite och så,
sen ska vi ner till stan igen och gå på biiiiiiiiiiiiiiio!

See you later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0