Ont i magen! :(

Usch så ont i magen jag har :(
Tror det kan bero på stress och oro.
Har ju stressat hela morgonen,
för att försöka hinna bli klar med allt till Jenny kommer.
Nu är dusch, färgning av håret och klänningen klart iaf.
Känns skönt.
Har precis blåst håret och väntar nu på att plattisen ska bli varm.
Så då ska håret plattas, sen klippas lite.
Får la se hur det bli, haha.
Färgningen gick finfint i alla fall och nu är den äckliga
utväxten jag hade borta, NAJS!

Får se om jag hinner ta lite cambilder sen på typ
håret, sminket och klänningen, annars lär la
Jenny fota på festen ikväll och då kommer bilder imon :)

Vet inte om jag hinner blogga så mycket mer idag,
men jag önskar alla en trevlig lördag
för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0