Home sweet home

Åh, hem ljuva hem!

Jag har ju varit borta hela, precis hela helgen. Så det är så jävla skönt att vara hemma igen. Visst är det skönt att vara hos någon annan en helg, se något annat osv, men hemma är alltid bäst och jag har saknat mitt rum, min säng, min dator, min mamma, min katt, mina kläder och allting så jävla mycket. Så idag ska jag njuta av mitt hem. Just nu har jag tvättstugan, var nyss nere och slängde i dom två sista maskinerna. Ska strax ner igen för att slänga in lakan osv i torktumlarn och hänga kläderna i torkrummet, jobbigt men nödvändigt..
Ville bara uppdatera lite för jag har varit sjuk dålig på det i helgen. Kommer ett inlägg senare om vad jag har gjort i helgen och sådär, så kika in snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0