The holiday

Sådär ja, då var jag klar och redo för sängen :) Så skönt! Eftersom jag var duktig och gjorde allt i racerfart så hann jag till och med platta håret, så jävla najs. Hade ju tänkt skita i det men sen så ångrade jag mig och kände att jag vill vara lite extra fin på julafton, eller åtminstonde känna mig lite finare än vanligt :) Och det gör jag med. Ska till och med ta på mig smycken och lite smink imorgon innan jobbet, så blir det nog bra, haha..

Jag ska typ hälla i mig en kopp kaffe nu bara för det är så gott.
Sen kl 21:00 prick slänger jag mig i sängen och glor på filmen
"The holiday" som kommer på trean kl 21. Ja, jag har ju sett filmen
typ 1.000 gånger, men kan lika gärna se den 1.001 gånger då, haha.
Den är en bra och mysig film faktiskt, älskar både Cameron Diaz och
Jude Law som har huvudrollerna i denna filmen, bra skådespelare :)

Bla bla bla, ska sluta tjöta nu och göra det jag ska istället.
Kika in i morgon bitti så hittar ni ett tidsinställt inägg ;)
God jul i förväg, vi hörs imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0