Tisdag!

God morgon!

Jag vaknade 09:45 idag, så snart för en timma sedan.
Drack lite kaffe med mamma och sen satte jag mig framför
datorn och läste lite bloggar, kollade fb och så vidare.

Idag var mina planer att träffa Sara nu på fm, sitta hos henne och
dricka kaffe, röka och tjöta tills typ 3-halv 4 för då skulle en kompis
och mamma hämtat mig där för vi ska iväg på massa ärenden.
Men vet inte riktigt hur det blir med Sara än.
Blev nog lite missförstånd när vi bestämde igår eller nått, hehe :)
Aja, vi får väl se. Det kommer ju fler dagar annars!

Så ja, så ser min dag ut, haha. Senare ikväll ska jag bara mysa
med mamma typ, länge sen nu.. Men ja, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0