Fortfarande förbannat trött

Jao, lite sugig uppdatering idag också, men what the hell.
Man kan ju inte vara på topp varje dag faktiskt!
Jag är så sjukt trött, att bara sova typ 3-4 timmar va ingen hitt.
Kan typ stå upp och somna känns det som!
Nu har jag sällskap i telefonen av Jenny som tur är, så jag lär
hålla mig vaken tills jag ska med bussen ner till stan och möta henne.
Ska åka 17:45 typ, usch. Är nog kallt ute idag. Snöade nyss med.

Dansarn har ringt och smsat mig en del idag.
Har inte varit så pigg på att prata i telefonen då jag är så trött
och grinig, så jag svarade bara på sms!
Han ville ses i stan och ta en fika, men jag pallar verkligen inte.
Jag är noga med vilka jag träffar när jag är på "det" humöret.
Vill inte låta det gå ut över fel människor, eller sådana som kan
ta illa upp och ta det personligt. Men dom som har förstående
är en helt annan sak :) Puss! Haha!

Aja, ska la börja byta om och kanske käka nån frukt och så innan.
Jag är lite hungrig men orkar inte fixa nått att äta :/ haha.
Har gjort en smoothie som står i kylen och väntar på mig tills
jag kommer hem igen, det ska bli gott!

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0