2 - 1 till...

... Jenny!
Vi spelade nyss yatzy och hon vann 2 ggr, jag 1 gång.

Usch, jag är trött och har ont i huvudet.
Jag är ledsen, arg, förvirrad och frustrerad.
Tänker inte skriva något om varför eller så.
Men tänkte säga att detta är nog mitt sista inlägg för ikväll.
Har ingen lust alls för att blogga idag. Vet inte varför.
Tänker för mycket på saker och ting, så det blockerar allt
annat som finns i huvudet.

Jag ska i alla fall lägga mig i min nybäddade säng nu.
Tända en jävla massa doftljus och glo på film.
Förhoppningsvis somnar jag som en stock,
så denna jävla dagen tar slut och
man får vakna upp till en ny, mycket bättre dag imorgon.
Då ska jag vara på humör igen och känna för att blogga :)


Har lånat massa filmer av Jenny.
Bland annat dessa två.
Så bestämde mig för att se på just dessa :)
Dom verkar roliga ^^

Säger godnatt nu ifall vi inte hörs mer idag.
Skriver så fort jag vaknat imorgon!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Godnatt

2010-01-05 @ 19:53:18
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0