Blir en tidig kväll för min del

Eftersom det inte blev så många timmars sömn inatt
så får jag ta och lägga mig mycket tidigare ikväll :)
Orkar inte gå runt och vara dötrött imorgon.
Ska ju upp tidigt, möta Jenny i stan, och så ska vi
leta praktikplatser och sådär, jag ska leta lite andra saker med.
Känner att jag vill och behöver vara pigg och glad då. hihi.

Idag har varit en hyffsat bra dag, fått en del gjort i alla fall.
Och det är ju alltid bra, right? :)
Där emot är jag trött och förbannad på idioter till människor.
Jag skäms fan över att vara människa ibland, hur kan vissa med? :/
Uscha, må dom får tillbaka av någon högre makt!

Och så saknar jag en viss person väldigt mycket också.
Tänker på honom hela tiden, men jag vill inte höra av mig.
Känner att jag blivit fel behandlad och har därför bestämt mig
för att inte ta mer skit nu, jag är värd mer än det faktiskt :)
Men saknaden är enooooorm, suck :(

Vi hörs imorgon när jag kommer hem.
Ingen aning om när, men senare på dagen i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0