Förlåt

Förlåt förlåt för dålig uppdatering.
MEN, jag förvarnade er faktiskt på det igår, så ni visste det :)
Orkade verkligen inte sätta på datorn igår när jag kom hem vid 23:00.
La mig direkt i sängen, läste en stund och sedan somnade jag gott..
Skit samma!

Imorse var jag på min kurs, gick bra, som vanligt.
Jag är ju alltid så duktig och gör det jag blir tillsagd ;) haha.
Nejmen, vi disskuterade liye olika saker och så,
inget jag vill ta upp här så alla snorungar ska veta sen.
Angår faktiskt ingen annan än mig ändå, tralalala..
Efter kursen mötte jag upp Jenny, vi hade lite saker
att fixa med, bland annat arbetsförmedlingen och apoteket och så..
Vi träffade Anah också, och hon hade precis träffat en som var
på våran nyårsfest och hade berättat för Anah hur kul det var
och att DET VAR EN SUCCÈ! - Najs eller vad? :D
Att folk verkligen gillade festen så mycket, det gör mig glad.
Så nästa år blir det en repris :)

Usch, jag upptäckte nyss en sak som fick mitt
glada och positiva humör att sjunka rakt ner i botten.
Nu är jag irriterad, förvirrad och ledsen.
Ska lägga mig i sängen och gråta en stund nu..
Jag mår verkligen PISS nu, tack vare DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0