Hej torsdag!

Tjatja!

Nu tror ni säkert att jag precis har vaknat, men icke då.
Har varit vaken i över en timma, har bara inte bloggat fören nu ;)

Idag är det torsdag, REDAN! Hur jävla fort har inte denna veckan gått?
Det var nyss måndag liksom? Kändes som det var helg typ igår :/
Usch, hatar när tiden går såhär fort, dagarna bara rusar iväg
och jag har ingen aning om vad jag har gjort typ. Hemskt.

Idag blir det en lugn och skön dag för min del.
Har varit upptagen hela veckan med diverse saker,
imorgon ska jag på min kurs också, så då blir det att vakna tidigt igen.
Så har bestämt mig för att göra så lite som möjligt idag.
Känns faktiskt riktigt skönt, att kunna sitta hemma och slappa
för att jag vill det, inte för att jag måste. haha.

Jag ska nog spela nått med Jenny nu
och sedan funderar jag faktiskt på att spela The Sims.
På datorn då alltså, det är ju fett kul när man inte spelat på ett tag.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0