Jag är helt slut..

Fy fan, min kropp :/
Alltså, varit vaken sen 6 imorse, jobbat hela dagen.
Varit ute och promenerat hela dagen med brukaren jag hade.
Sen hem, hann inte vila efter jobbet, utan träffade Jenny
nästan på en gång, varit med henne och i denna kylan.
Helt sjukt.. Man spänner ju sig så mycket när det
är så f*ttigt kallt ute. Blä!

Jag har lite att göra innan jag får gå och lägga mig.
Ska upp tidigt imorgon igen, så måste ta fram kläder.
Fixa lite "frukost" och sådär, sen bädda min säng,
vika in kläderna som är tvättade och sådär.
Så kommer nog inte i säng än på ett tag :(
Får nog sova middag imorgon när jag kommer hem.

Nu måste jag börja fixa här så jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0