Jobba imorgon?

Nu kommer det en hel del inlägg på raken här.
Men det är så det blir när man missköter sitt bloggande.
Det är faktiskt stressigt om helgerna, därför drabbas bloggen.
Ska försöka bättra mig med det, kanske ska bli
ett nyårslöfte? :) hihi.

En från mitt jobb ringde mig innan och frågade om
jag kan jobba imorgon, och det kan jag.
Han sa att det inte är säkert än, utan upp till Poolen
ifall dom har någon av sina anställda lediga,
annars får jag nog rycka in :)
Halva personalstyrkan ligger i magsjuka tydligen,
och även alla brukarna är sjuka :( Stackarna.
Hoppas bara att inte jag blir smittad :/ uscha.

Så det blir tidigt i säng för mig ikväll.
Ifall jag ska jobba så blir det 07:30 - 16:00 imorgon.
Då måste jag åka härifrån innan 7 redan.
Ska nog lägga mig och se "departed" som
börjar klockan 21:00 på kanal 3.
Det sägs att den är mycket bra, någon som vet? :)



Nu ska jag borsta tänderna och stänga av datorn.
Men vi hörs såklart imorgon igen.
Jobbar jag så blir det först efter jobbet, men bättre sent än aldrig ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0