Kom hem NUU :/

Hallå hallå!!

Nu kom jag hem, förstår ni, nuu...??? Helt sjutk ju. haha.
Vi sov hos Sylten och dom inatt, därför kom jag hem nu.

Hur som helst, igår hade jag skitkul, som vanligt när jag är med dom.
Vi förfestede lite hemma hos mig innan dom kom och hämtade oss,
sen bar det av hem till "dansar'n" haha, snyggt namn va? ;)
Där festade vi loss ordentligt, drack och dansade, spelade massa osv.
Klockan gick och gick så vi hann inte ens med krogen,
eller så glömde vi av den helt enkelt? :/ haha. Minnet är bra men kort.
Vi festade nog till klockan var 5-6 på morgonen, sedan däckade
jag gött i soffan kan jag lova :D haha. Mooums.
Vaknade runt 11 imorse typ, ville se Let's Dance men Tv 4 vägrade funka.
Så jag vart lite arg och vräkte i mig kakor istället, klokt va?
Jag och jenny åkte in till stan och käkade lite, sen åkte vi hem.
Och ja, nu sitter jag här, fryser som satan för det är skiiiitkallt ute.
Ska lägga mig i ett bad alldeles strax tänkte jag, värma upp mig
och samtidigt sova lite, får se vad som händer ikväll faktiskt.
Kanske ska på bio, annars vet jag inte. Bara ta det lugnt i alla fall :)

Hoppas ni hade en lika bra kväll som mig igår?
Jag hade underbart kul och kvällen var skit lyckad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0