Midnatt snart

Snart är klockan midnatt, alltså 00:00 för er som inte vet ;)
Jag sitter här och gäspar och gäspar, känns som jag ska somna
här sittandes vilken sekund som helst typ, haha. illa ju.

Tänkte gå och borsta tänderna nu, byta om lite och så.
Sen lägga mig i sängen och se på Criminal Minds.
En helt okej kriminalserie, morsan följer det om jag inte minns fel.
Har sett det några få gånger bara, och då har det varit bra.
Min absoluta favorit älsklings serie är ju Navi Cis, mmmh lovely <3
Haha, tror de flesta som läser min blogg vet det vid detta laget.
Jaja, bla bla bla.. jag bara tjatar på om ointressanta saker. haha.

Jag önskar er alla en god natt med söta drömmar.
Jag ska drömma såååå sött :) mihihi.
Vi hörs så fort jag vaknat imorgon, tar sovmorgon tänkte jag ;)
Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0