Ska iväg igen!

Ja se där, jag hann typ bara hem, så är det dags att vända igen.
Men så är det när man är en upptagen kvinna ;) haha.
Jag ska byta om lite fort, sen ska jag möta upp Jenny!
Ingen aning om hur länge jag blir borta faktiskt.
Har fortfarande satans ont i magen, men det får la gå ändå.
Usch, vill veta vad problemet är ju :( dumma mage!

Jao, får la ta och byta om nu då och fixa till håret.
Ser ut som värsta monstret efter denna dag.
Att jobba 8 timmar med sådana smärtor var inte att leka med.
Haha, mitt hår står åt alla håll och mina ögon är rödsprängda.
Hemskt! Men snygg kan man inte vara jämt ;)

Skriver så fort jag är hemma igen,
om mina magsmärtor inte hunnit ta livet av mig vill säga :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0