Tårar och sömn, löser det mesta

Sådär ja, då har man gårtit, sovit, vaknat och sedan gråtit sig till sömns igen!
Helt ärligt så mår jag mycket bättre nu, känns bra!
Och nej, jag skäms inte över att berätta att jag har gråtit.
Det är la inga konstigheter med det, alla gråter ibland?
Och det är bra att gråta, man får ur sig det mesta, och mår
oftast mycket bättre efteråt, det gör jag just nu :)

Försökte fatta en del viktiga beslut medan jag låg där i sängen
och tårarna rann. Ett beslut som kan komma att stå mig dyrt.
Men jag kanske borde skita i det, och följa mitt hjärta denna gången?
Jag vill ta ett beslut som JAG för en gång har nytta av och vinner på.
Oftast tar jag fel beslut och alla andra mår bra av dom, och har nytta av dom.
Medan jag står där som en idiot och valt fel, och sen inte mår bra.

NEJ USCH!
Bla bla bla bla, nu ska jag sluta babbla om saker ingen fattar nått av ändå.
Haha, ganska meningslöst. Sorry!

Nej, nu ska jag snacka med Jenny istället, hon fattar det mesta ;)
Klok flicka den där Jenny! SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0