Hej lördag!

Tjosan i trosan! :D HAHA!

Förlåt, förlåt och förlåt igen för en kass uppdatering.
Men min dator har varit helt knas hela dagen så har inte vågat ha på den
då jag är rädd att den ska lägga av sådär igen, som den gjorde sist.
Haha, den har låtit som en hel jävla helikopter alltså, stackars dator.

Hur som helst så snackade jag precis med Jenny, vi har velat fram och
tillbaka hela dagen om vad vi ska göra typ, nu har vi äntligen bestämt oss.
Vi ska till Linn på hennes födelsedagsfest eller vad man ska kalla det.
Linn fyller nämligen också år imorgon, precis som jag! Grattis till oss! :)
Så vi ska la smutta på något glas vin där ikväll och sen får vi la se
om vi drar med folket ut eller hur vi nu gör, det löser sig.

Det är så äckligt varmt så förstår inte hur jag ska klara av denna dagen.
Sminket kommer ju rinna av, håret kommer krullas av all svett osv osv..
HAHA, vilket jävla problem vi tjejer har va? ;)

Nu blir det dusch och lite sånt, men vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0