Hungrig.

Nu har jag varit i väg ute en snabb sväng.
Slängde massa sopor, sprang i källaren och tog mig sedan ett
varv runt villorna en bit här ifrån, behövde verkligen komma
ut och få lite luft och röra lite på mig efter att ha hållt på i
detta rummet typ hela dagen, det var mycket skönt.

Nu är jag svinhungrig. Åt middag förut, men åt inte så värst mycket
då jag ville bli klar med rummet, så slängde i mig några små
kycklingfilé bitar och någon sked bulgur och lite sallad typ.
Inte så värst mycket, eller hur. Så nu är jag hungrig
och har bestämt mig att bara äta en tallrik yoghurt och slänga
på lite bär, typ hallon och blåbär :)



Imorgon ska jag och mamma ner till stan en snabbis och checka
vårmarknanden, jag ska nog inte handla något men kan vara
kul att bara kika lite. Sen ska vi förbi city och handla massa massa bär.
Bär i olika sorter och alla dess former, haha. Är helt besatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0