Regn, regn och regn!

*PUH* - Nu är jag slut i hela kroppen.

Haha, märks verkligen att det var länge sedan jag var ute
och promenerade på riktigt, alltså powerwalkade så att säga.
Mina ben är helt slut nu, haha. Men det är härligt.
Jag gick i 1,5 timme, precis som jag sa att jag skulle.
Duschade så fort jag kom hem, en sval och skön dusch.
Det regnar som vanligt, så jag var helt blöt när jag kom hem.
Kläderna luktar typ unket nu tack vare bajsregnet :/
Har precis käkat lunch också, blev en ägg macka och en kopp te.
Ska laga middag senare, men vet inte riktigt vad än.
Tror det får bli en köttbit med bulgur och massa sallad, gottit!


(Bilden är lånad från google)

Nu ska myskläderna på och jag ska plocka iordning lite här.
Samtidigt ska jag lyssna på skön musik och sen sätta på en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0