Skaffa nytt ID-kort imorgon

Tjenixen!

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit hur bra som helst men lite dryg, haha. Har ju varit på planeringsdag med jobbet hela jäkla dagen. Från 08:45 - 16:00. Timmarna gick sakta men vi hade kul som satan och käkade god mat och självklart fikade vi också, haha. Efter planeringsdagen åkte jag med tre andra jobbarkompisar ner tillbaka till jobbet (gruppbostaden) så jag fick hälsa på dom boende där, som hade saknat mig och jag dom :) hihi. Sen drog jag mig hemåt, käkade med mamma när jag kom hem och nu har jag precis tagit mig en skön dusch. Ska alldeles strax börja blåsa och pkatta håret så det är snyggt till imorgon då jag ska ta fotografier till mitt nya ID-kort. Det jag har nu går ut den 16/12 så är nog bäst att få det gjort nu, haha. Hatar dock att ta såna kort för jag blir alltid så ful och ser så sur ut på dom, haha. Uscha. Men men, inte många som behöver kolla på kortet kanske ;)

Jappsjapps, ska la ta på mig myskläderna nu med för jag fryser fan ihjäl här snart. Jävligt kallt att sitta i bara handduk kan jag lova *Brrrr*, vi kanske hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0