Irriterande

Hej!

Min jävla dumma dator har inte fungerat på hela dagen.
Ååh, jag blir så jävla irriterad på den, varför ska den krångla så.
Nu uppdaterar jag lite snabbt bara, väntar på att en kompis ska komma
hit och lämna sin dator här, haha. Får låna hans till min vill fungera
som den ska igen, snällt va? :)

Har inte gjort så mycket idag, är förkyld som jag vet inte vad.
Var på infoteket imorse och har faktiskt bestämt mig för att börja plugga.
Hah, det kan man inte tro om mig va? ;)
Kanske inte är så dum som jag ser ut trots allt! HAHAHAHA!
Efter infoteket åkte jag till Willys och hjälpte mamma att storhandla.
Det gick jävligt fort denna gången, vi handlade inte alls lika mycket
som vi brukar som tur är, haha.

Nu ska jag fixa lite innan min kompis kommer, men skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0