Aktivt skrivande..

... ska jag bli igen!
Jag har inte skrivit något här sedan oktober.
Vet inte riktigt vad det beror på.
Kanske att tiden inte räckte till, hade inget vettigt att säga, eller något liknande.
Vissa uppskattar det jag skriver och tycker även jag skriver bra.
Det har peppat mig mycket, och jag har bestämt mig för att börja skriva igen.
Jag brinner för att skriva och jag vill inte förlora det!

För er som inte vet det så går jag sista året på gymnasiet nu.
Tar alltså studenten i Juni. - Helt underbart.
Jag är så stressad och pressad.
Hur ska jag hinna med allt?!
Jag tappar verkligen lusten för att göra något, jag kan inte prestera helt enkelt.
Det är som om jag fått någon slags blockering i huvudet,
Något som blockerar allting.
Denna veckan har jag "en ta igen vecka", i veckan ska jag ha klart allt jag ligger efter med.
Jag har kämpat på bra igår och idag, blivit klar med två arbeten.
Nu är det bara två kvar :)
Jag ska kämpa som en Jävel, för mitt slutbetyg ska jag fan i mig ha!

- Mamma:
Jag vill att du ska veta att du är det bästa som finns.
Även att jag snäser, fräser och är tjurig emellanåt så är du det bästa.
Du har hjälpt mig så mycket och det betyder enormt för mig.
Nu är det de sista i skolan och det ska vi klara, eller hur?
Vi får kämpa som galningar, verkligen ge gärnet, för detta ska vi klara.
Haha, har vi klarat oss genom alla svårigheter hitils så lär vi klara oss nu med.
Jag älskar dig mamma, Du är Unik <3

/ Jasmina.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tusen Tack för dina fina ord, de värmer en moders hjärta ska du veta! Jag är så glad att ha en dotter som dig och jag är så stolt över dig! Klart vi ska hjälpas åt att fixa skolan! Jag vet att du klarar av detta precis som du gjort med allt annat! Är jätteglad att du skriver igen, du har skrivandets gåva och vi är många som vill läsa det du har på hjärtat! Det finns bara en av dig och du är helt unik! Glöm aldrig det! Jag älskar dig! Bamsekramen till dig!/Mamma

2008-03-05 @ 10:41:22
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0